Oficiul de Reglementare a Jocurilor de Noroc din Slovacia vizează controlul strict al reclamelor pentru jocuri și cazinouri în întreaga țară.
Se dorește asigurarea respectării legii privind semnalizarea externă a spațiilor care oferă jocuri de noroc prin eliminarea oricărei forme de publicitate într-o rază de 200 de metri.
„Având în vedere că practica și informațiile actuale de la Oficiul pentru Reglementarea Jocurilor de Noroc au demonstrat că operatorii de jocuri de noroc nu respectă prevederile Legii privind jocurile de noroc referitoare la publicitatea și semnalizarea jocurilor și cazinourilor, este necesar ca statul să asigure o intervenție de reglementare adecvată”, a declarat directorul general al Oficiului de Reglementare a Jocurilor de Noroc, Martin Bohoš.
Legea jocurilor de noroc stabilește interdicția absolută a publicității în afara sălii de jocuri sau cazinoului, precum și în împrejurimi, până la o distanță de 200 m de locație.
Reclama înseamnă orice ar putea atrage atenția trecătorilor asupra existenței unei săli de jocuri sau a unui cazinou sau încurajarea participării la un joc de noroc.
În cazul amplasării unei săli de jocuri sau a unui cazinou într-un centru comercial sau într-un hotel, prevederile se aplică și tuturor elementelor de indicație (panouri, săgeți, anunțuri sau orice alte simboluri, text, imagini etc.) care au rolul de a ajuta vizitatorul să găsească sau să identifice unitatea.
Rolul acestor elemente este de a atrage atenția asupra existenței unei săli de jocuri sau a unui cazinou și de aceea o astfel de publicitate este interzisă de lege.
Interdicția de publicitate se aplică în toate părțile exterioare ale sălii de jocuri sau cazinoului și, de asemenea, pe o rază de 200 de metri de sala de jocuri sau cazinou.
Operatorii de jocuri de noroc sunt obligați să armonizeze semnele sălilor de jocuri și cazinourilor cu legea și cu noile orientări metodologice până la 30 iunie 2024.
Source link